A-
 A 
A+
Open login
Τρίτη, 10 Ιούνιος 2014 13:12

ENA ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΕΞΑΛΕΙΦΕΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η ιδέα πίσω από το Original Unverpackt (σημαίνει «αυθεντικό απακετάριστο/χύμα»), ένα νέο τύπο σούπερ μάρκετ που εμφανίστηκε στη Γερμανία και που αναγκάζει τους καταναλωτές να φέρνουν μαζί τους επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες για να βάλουν τα ψώνια τους.

Το κατάστημα αυτό δεν πωλεί τίποτα συσκευασμένο σε τσάντες, κουτιά, βάζα ή άλλο δοχείο, καταργώντας το μοντέλο του σούπερ μάρκετ που πωλεί έτοιμα συσκευασμένα τρόφιμα στοιχισμένα ομοιόμορφα στα ράφια.

Αντιθέτως πωλεί σπόρους σε μεγάλους κάδους, πόσιμα προϊόντα που περιμένουν τις επαναγεμιζόμενες φιάλες των καταναλωτών και άλλα προϊόντα χωρίς μεμβράνες, συσκευασίες tetra-pak κλπ.

Το εν λόγω κατάστημα αποτελεί τον καρπό της εργασίας και της συνεργασίας δύο νεαρών γερμανίδων: της Σάρα Βολφ και της Μιλένα Γκλιμπόφσκι, 28 και 30 ετών αντίστοιχα.

Για να υλοποιήσουν την ιδέα τους η Βολφ και η Γκλιμπόφσκι κατέφυγαν στη «διαδικτυακή µικροχρηµατοδότηση» (crowdfunding). Μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα είχαν συγκεντρώσει τα διπλάσια χρήματα από τα 61.000 Ευρώ που χρειάζονταν για να ανοίξουν το κατάστημά τους στο Βερολίνο.

Οι δύο γερμανίδες διαθέτουν στο κατάστημά τους περίπου 600 προϊόντα – οργανικής καλλιέργειας και μη – τα οποία κατά βάση είναι εγχώρια, έτσι ώστε να μειωθούν στο ελάχιστο οι μεταφορές των προϊόντων και κατά προέκταση το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του καταστήματος που τα διαθέτει.

ΑΞΟΝΕΣ

  • ΑΕΡΑΣ
  • ΝΕΡΟ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
  • ΟΙΚΙΣΜΟΣ