priligy tablets buy priligy online dapoxetine purchase priligy pills dapoxetine tablets dapoxetine 60mg buy dapoxetine priligy online priligy 30mg priligy 30 mg dapoxetine 30mg dapoxetine priligy priligy 60 mg where can i buy dapoxetine dapoxetine dosage dapoxetine online priligy online pharmacy priligy uk buy dapoxetine online priligy dosage generic priligy priligy results buy priligy tablets dapoxetine price dapoxetine online pharmacy priligy dapoxetine buy where can i buy priligy dapoxetine pills where to buy priligy dapoxetine 30 priligy prescription buy dapoxetine 60mg priligy medicine dapoxetine online purchase priligy price buy priligy dapoxetine online priligy dapoxetine 30mg order priligy online where to buy dapoxetine priligy 30mg tablets dapoxetine uk where can i get priligy dapoxetine generic priligy effectiveness priligy 60 mg tablets dapoxetine 60 mg online priligy without prescription order priligy dapoxetine tablets 60 mg dapoxetine prescription where to get dapoxetine priligy dapoxetine 60mg dapoxetine drug viagra with dapoxetine dapoxetine 30 mg tablet priligy 60 mg price priligy pharmacy dapoxetine for sale priligy tabletes dapoxetine sildenafil where to get priligy priligy tablets uk dapoxetine effects order dapoxetine does priligy work dapoxetine order online dapoxetine alternative dapoxetine tablets price where to buy dapoxetine online cialis with dapoxetine dapoxetine tablets 30 mg dapoxetine tablets online sildenafil and dapoxetine priligy and viagra priligy drug priligy 30mg price priligy for sale priligy tab 30mg tadalafil dapoxetine dapoxetin bestellen premature ejeculation tablets priligy 60mg dapoxetine and sildenafil tablets priligy cost dapoxetine and sildenafil dapoxetine poxet 60 buy priligy cheap dapoxetine 30mg buy online priligy dapoxetina dapoxetine combination dapoxetine 90mg priligy 60 dapoxetine and viagra dapoxetin 60mg priligy pills for sale dapoxetine best price cheap priligy cialis and dapoxetine tadalafil and dapoxetine how to use dapoxetine priligy canada viagra and priligy dapoxetine usa cialis dapoxetine priligy and cialis together viagra dapoxetine dapoxetine pills for sale priligy and viagra combination generic priligy online priligy in usa sildenafil with dapoxetine cialis with dapoxetine review stop premature ejeculation priligy viagra dapoxetine and viagra together buy dapoxetine cheap priligy review uk buy generic priligy online how long does priligy last cialis last longer dapoxetine canada what is priligy priligy tablets review can you take priligy with viagra cialis plus dapoxetine dapoxetine and cialis together sildenafil dapoxetine combination priligy and viagra together dapoxetine and cialis tadalafil with dapoxetine online cialis priligy what is dapoxetine buy cheap priligy online can i take priligy with viagra generic dapoxetine online sildenafil dapoxetine tablets sildenafil and dapoxetine combination how to take priligy cialis and priligy together does dapoxetine work how to use dapoxetine tablets tadalafil dapoxetine combination dapoxetine 60 priligy combined with cialis tadalafil dapoxetine tablets cheap dapoxetine how to use dapoxetine and sildenafil tablets viagra priligy priligy usa do you need a prescription for priligy dapoxetine sildenafil combination priligy how long does it last what is dapoxetine and sildenafil tablets priligy cheap tadalafil and dapoxetine tablets sildenafil plus dapoxetine dapoxy 60 can priligy be taken with cialis dapoxetine and tadalafil dapoxetina 30mg dapoxetine for sale online dapoxetine vs viagra dapoxy 60 mg priligy 30 mg or 60 mg priligy cialis together priligy canada pharmacy sildenafil with 30mg of dapoxetine dapoxetin tablete can you take dapoxetine with viagra dapoxetine with sildenafil dapoxetine tadalafil combination dapoxetine and sildenafil tablets dosage dapoxetine and sildenafil combination tadalafil plus dapoxetine how to get priligy dapoxetine half life dapoxetine canadian pharmacy how long does priligy last for priligy dose priligy original dapoxetine sildenafil tablets ever long tablet benefits dapoxetin priligy last longer deutsch everlong dapoxetine original priligy online priligy buy online canada dapoxetine plus sildenafil sildenafil dapoxetine dosage does dapoxetine really work dapoxetine and sildenafil tab priligy canada where to buy priligy 30 mg 3 tablet priligy in canada priligy united states dapoxetine and sildenafil tablet ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
A-
 A 
A+
Open login
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
Στην πιλοτική εφαρμογή μεταφοράς των ποδηλάτων με συρμούς του μετρό προσανατολίζεται η Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας AE (ΑΜΕΛ) μετά τη χθεσινή συνάντηση με εκπροσώπους των φίλων του ποδηλάτου. Η απαγόρευση της εισόδου του φιλικού αυτού μέσου στο μετρό έχει επανειλημμένα προκαλέσει τις έντονες αντιδράσεις όσων επιλέγουν για τις μετακινήσεις τους το ποδήλατο, καθώς όπως υποστηρίζουν, τα ποδήλατα επιτρέπονται στα μετρό όλης της Ευρώπης. Κατά τη συνάντηση υπογραμμίσθηκε ότι η χρήση του μετρό και γενικότερα των μέσων σταθερής τροχιάς συμβάλλει αποφασιστικά στη λειτουργία βιώσιμων πόλεων και εξυπηρετεί αποτελεσματικά άμεσους περιβαλλοντικούς στόχους. Ηδη, τα ποδήλατα επιτρέπονται στον ηλεκτρικό (ΗΣΑΠ), όχι όμως στις ώρες αιχμής. Η μεταφορά των ποδηλάτων στο μετρό θα εξετασθεί σε νέα συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί εντός του μήνα, προκειμένου να αξιολογηθεί και η διεθνής εμπειρία. Κέρδος 6/3/2007
Το περπάτημα δεν είναι ωφέλιμο μόνο για εσάς, βοηθά το περιβάλλον επίσης.Εντούτοις, όλοι πρέπει να χρησιμοποιήσουμε κάποιο μεταφορικό μέσο κάθε τόσο, έτσι όταν το κάνουμε, είναι σημαντικό να κάνουμε τις σωστές επιλογές για να μειώσουμε τις εκπομπές του CO2. · Δοκιμάστε μια από τις ακόλουθες εναλλακτικές προτάσεις για να πάτε στη δουλειά: ποδήλατο, περπάτημα, συλλογική χρήση του ιδιωτικού αυτοκινήτου (car-pooling), δημόσια μέσα μεταφοράς, εργασία στο σπίτι. Κατά μέσο όρο, για κάθε λίτρο βενζίνης που καίει ο κινητήρας του αυτοκινήτου απελευθερώνονται στην ατμόσφαιρα τουλάχιστον 2,5 κιλά CO2. · Προσπαθήστε να αποφεύγετε τις πολύ σύντομες διαδρομές με το αυτοκίνητο καθώς η κατανάλωση καυσίμων και οι εκπομπές CO2 είναι δυσανάλογα υψηλότερες όταν η μηχανή είναι ακόμα κρύα. Οι έρευνες δείχνουν ότι η μια στις δύο αστικές διαδρομές αφορά αποστάσεις μικρότερες των τριών χιλιομέτρων, δηλαδή αποστάσεις που μπορείτε εύκολα να διανύσετε με το ποδήλατο ή με τα πόδια, κάτι που εξάλλου είναι πολύ πιο υγιεινό από το να κάθεστε σ’ ένα αυτοκίνητο! · Προσπαθείτε να πλένετε το αυτοκίνητό σας με το χέρι ή με πεπιεσμένο νερό αντί να το πηγαίνετε στο πλυντήριο. Τα πλυντήρια αυτοκινήτων καταναλώνουν περισσότερο ρεύμα και νερό απ' ό,τι οι παλιοί παραδοσιακοί τρόποι. · Εάν αλλάξετε αυτοκίνητο, μελετήστε προσεκτικά την κατανάλωση καυσίμων του νέου σας οχήματος. Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι υποχρεωμένοι ν’ αναγράφουν τα στοιχεία για τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση καυσίμων των καινούριων αυτοκινήτων σε εκθέσεις και διαφημίσεις. «Ένα αυτοκίνητο που καταναλώνει μόνο 5 λίτρα ανά 100χλμ., μπορεί να σώσει 750 κιλά αποφευγμένων εκπομπών του CO2 ανά έτος» · Μην αφήνετε τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας να ζεσταθεί πριν ξεκινήσετε - η ποσότητα καυσίμων που καταναλώνει το ζέσταμα του κινητήρα είναι μεγαλύτερη από αυτή που εξοικονομείτε όταν ξεκινάτε τη διαδρομή σας με κρύο κινητήρα. · Βεβαιωθείτε ότι η πίεση των ελαστικών σας είναι σωστή: εάν η πίεση μειωθεί κατά 0,5 bar, το αυτοκίνητό σας θα καταναλώνει 2,5% περισσότερο καύσιμο ώστε να υπερνικήσει την αντίσταση και, συνεπώς, θα εκπέμπει στο περιβάλλον 2,5% περισσότερο CO2. · Εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιείτε λάδια κινητήρα με χαμηλό ιξώδες. Τα λάδια αυτά λιπαίνουν καλύτερα τα κινητά εξαρτήματα του κινητήρα από ό,τι τα συνηθισμένα λάδια και μειώνουν τις τριβές. Τα άριστης ποιότητας λάδια μπορούν να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμων και τις εκπομπές CO2 κατά τουλάχιστον 2,5%. · Μην αφήνετε μια κενή σχάρα στην οροφή του αυτοκινήτου σας. Μπορεί να αυξήσει την κατανάλωση καυσίμων και τις εκπομπές CO2 κατά έως και 10%, εξαιτίας της αντίστασης και του πρόσθετου βάρους - Είναι καλύτερο να την αφαιρέσετε. · Μην τρέχετε - έτσι θα καταναλώνετε λιγότερη βενζίνη και θα εκπέμπετε λιγότερο CO2. Η οδήγηση με περισσότερα από 120 χλμ. την ώρα αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 30% σε σύγκριση με την οδήγηση με 80 χλμ. την ώρα. Η 4η, η 5η και η 6η ταχύτητα είναι οι πιο οικονομικές όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου. · Έχετε ακούσει ποτέ για την οικολογική οδήγηση; Μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμων κατά 5%. Εκκινείτε το αυτοκίνητό σας χωρίς να πιέζετε το γκάζι, αλλάζετε σε μεγαλύτερη ταχύτητα αμέσως μόλις αυτό είναι δυνατόν και διατηρείτε την ταχύτητα σταθερή. «Μια πτήση μετ’ επιστροφής Βερολίνο - Βουδαπέστη προκαλεί 200-250 κιλά εκπομπών του CO2 ανά άτομο». · Χρησιμοποείτε τον κλιματισμό με σύνεση, αυξάνει την κατανάλωση καυσίμων και τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 5%. Όταν κάνει πολύ ζέστη, οδηγείτε για λίγα λεπτά με ανοικτά τα παράθυρα, έπειτα κλείστε τα παράθυρα και θέστε σε λειτουργία το σύστημα κλιματισμού. Έτσι θα εξοικονομήσετε τα καύσιμα που θα απαιτούνταν για τη μείωση της αρχικής υψηλής θερμοκρασίας. · Δοκιμάστε να ταξιδέψετε με το τρένο! Ένα άτομο που ταξιδεύει μόνο του με το αυτοκίνητο, παράγει τρεις φορές περισσότερες εκπομπές CO2 ανά χιλιόμετρο από ό,τι θα παρήγαγε εάν ταξίδευε με το τρένο. · Εξερευνήστε εναλλακτικές λύσεις μετακίνησης αντί των αεροπορικών. Οι αεροπορικές μετακινήσεις είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πηγή εκπομπών CO2. Εάν, παρ' όλα αυτά, χρησιμοποιήσετε το αεροπλάνο, εξετάστε το ενδεχόμενο να αντισταθμίσετε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα με άλλους τρόπους. Υπάρχουν οργανισμοί που μπορούν να υπολογίσουν τις εκπομπές που έχετε προκαλέσει και επενδύουν χρήματα σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Αποκαλυπτική έρευνα επιστημόνων του ΕΜΠ απαντά στο ερώτημα γιατί το σύνολο σχεδόν των κατοίκων της πρωτεύουσας περπατούν ελάχιστα έως καθόλου Η προτεραιότητα των τροχοφόρων, τα άθλια πεζοδρόμια και τα εμπόδια των οικοδομικών τετραγώνων ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΑ Το περπάτημα δεν είναι το αγαπημένο «σπορ» των Αθηναίων, ίσως γιατί η Αθήνα δεν είναι πόλη φιλική για τον πεζό. Το περπάτημα αγωνίζεται να υπάρξει σε ένα εχθρικό και επικίνδυνο περιβάλλον. Οπως προκύπτει από στοιχεία πρόσφατης έρευνας του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου σε δείγμα 1.000 ατόμων, αυτό που προκαλεί κόπωση και δυσφορία στον πεζό είναι όχι μόνο οι ανύπαρκτες υποδομές της πόλης που θα έκαναν ελκυστικό και ασφαλές το περπάτημα (όπως πλατιά πεζοδρόμια και όχι λωρίδες κυκλοφορίας για μηχανάκια), αλλά ο ίδιος ο πολεοδομικός σχεδιασμός και η οργάνωση της κυκλοφορίας, που σήμερα δίνουν προτεραιότητα στα τροχοφόρα. Οι επιστήμονες του ΕΜΠ «ακτινογράφησαν» την κίνηση των πεζών στην Αθήνα, αποτύπωσαν τη συμπεριφορά τους και διαπίστωσαν τι κρύβεται πίσω από την απειθαρχία (δεν ακολουθούν τη φωτεινή σηματοδότηση, δεν χρησιμοποιούν διαβάσεις, περπατούν στο οδόστρωμα). Σήμερα «Το Βήμα» παρουσιάζει στοιχεία από την έρευνα (2007) για τις μετακινήσεις με τα πόδια και τα εμπόδια στο περπάτημα, την οποία υπογράφει ο αναπληρωτής καθηγητής ΕΜΠ, συγκοινωνιολόγος/πολεοδόμος κ. Θάνος Βλαστός μαζί με τους υποψήφιους διδάκτορες κ. Γ. Χρονόπουλο, πολιτικό μηχανικό, MSc και κυρία Διονυσία Περπερίδου, τοπογράφο μηχανικό. Δεν είναι τυχαίο, λένε οι ερευνητές, ότι στην Αθήνα το ποσοστό των μετακινήσεων με τα πόδια περιορίζεται μόλις στο 10% (Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό), ενώ αντιθέτως, για παράδειγμα, σε μια μικρή ελληνική πόλη, την Καρδίτσα, που χαρακτηρίζεται από ήπιες συνθήκες κυκλοφορίας, το αντίστοιχο ποσοστό φθάνει το 37%. Οπως προκύπτει από τα στοιχεία της έρευνας του ΕΜΠ, ούτε καν το μετρό δεν κατάφερε να πείσει τους κατοίκους στην Αθήνα να περπατούν, «διότι δεν έγινε τίποτα για να βελτιωθεί η προσπελασιμότητα των σταθμών» επισημαίνει ο κ. Βλαστός. Κανονικά οι Αθηναίοι θα έπρεπε να περπατούν αρκετά για να φθάνουν ως τους σταθμούς, δεδομένου ότι υπάρχουν μόλις 47 σταθμοί για 4 εκατομμύρια κατοίκους. Ωστόσο μόνο το 20% όσων φθάνουν σε έναν σταθμό με τα πόδια περπατά περισσότερο από 500 μ. (πάνω από 8 λεπτά), ενώ το 50% περπατά λιγότερο και από 200 μέτρα. Στους σταθμούς μετρό της Αθήνας φθάνει με τα πόδια μόνο το 53% των χρηστών, ενώ στο Παρίσι το αντίστοιχο ποσοστό είναι 95%. Επίσης όσοι μετακινούνται με ΙΧ βαδίζουν συνολικά μόλις 6,1 λεπτά κατά μέσο όρο από και προς το αυτοκίνητο. Εκείνοι που χρησιμοποιούν τα μέσα δημόσιας συγκοινωνίας διαθέτουν για να πάνε με τα πόδια στη στάση και από το σημείο όπου θα κατέβουν ως τον προορισμό τους συνολικά μόνο 9,7 λεπτά. Ιδού ορισμένες από τις βασικές διαπιστώσεις της έρευνας για την κινητική συμπεριφορά των πεζών: * Από τους άνδρες περπατούν πολύ περισσότερο οι νέοι και οι συνταξιούχοι, οι οποίοι μάλιστα περπατούν σχεδόν διπλάσιο χρόνο από τους εργαζομένους και προσεγγίζουν τη διάρκεια αυτόνομου περπατήματος των νέων. Από τις γυναίκες περπατούν περισσότερο οι νέες, ενώ, αντίθετα από ό,τι συμβαίνει με τους άνδρες, οι άνω των 64 ετών γυναίκες περπατούν λιγότερο από τις εργαζόμενες. * Η δραστηριότητα για την οποία διατίθεται ο περισσότερος χρόνος για περπάτημα είναι η «εκπαίδευση» και φυσικά αφορά τους νέους. Ακολουθούν οι «αγορές», κυρίως για τις γυναίκες, και μετά η «ψυχαγωγία» για τους άνδρες συνταξιούχους, οι οποίοι φαίνεται ότι περπατούν αρκετά είτε προς το καφενείο είτε απλά για βόλτα, η οποία παίζει ρόλο αναψυχής. Για ευχαρίστηση οι άνδρες περπατούν όλο και περισσότερο όσο μεγαλώνουν. Στις γυναίκες συμβαίνει το αντίστροφο. * Οι γυναίκες εμφανίζουν μεγαλύτερη κινητικότητα από τους άνδρες στις κοινωνικές συναναστροφές. Οι άνω των 64 ετών επιλέγουν το περπάτημα για την πλειονότητα των μετακινήσεών τους για αυτόν τον σκοπό - πρόκειται για επισκέψεις στη γειτονιά, όπου επίσης κάνουν και τα περισσότερα ψώνια τους, και μάλιστα με τα πόδια. * Οι άνδρες στην παραγωγική ηλικία περπατούν αρκετά λιγότερο από τις γυναίκες. Προφανώς το αυτοκίνητο της οικογένειας το οδηγούν εκείνοι. Γενικά οι εργαζόμενοι και οι εργαζόμενες, σε ποσοστό 93%, πηγαίνουν στη δουλειά τους με κάποιο μηχανικό μέσο. Η απουσία της αναγκαίας υποδομής για την κίνηση του πεζού είναι εξαιρετικά σοβαρή. Ειδικά ως προς τα πεζοδρόμια (με βάση διπλωματική εργασία του κ. Ε. Ρετσίνη), σε 43,3 χλμ. δρόμων, σε δύο τυχαία επιλεγμένους δήμους της Αθήνας, στο Χαλάνδρι (66.000 κάτοικοι) και στο Χαϊδάρι (47.000 κάτοικοι), υψηλών εισοδημάτων ο πρώτος και μεσαίων ο δεύτερος, προέκυψε ότι το πλάτος στο σύνολό τους είναι μικρότερο των 3 μ. Στον μεν πρώτο δήμο 75% του μήκους τους είναι μικρότερο των 2 μ., στον δε δεύτερο το αντίστοιχο ποσοστό είναι 95%. «Οταν είναι μικρότερα του ενός μέτρου (πρόκειται για το 42,7% στο Χαϊδάρι), δεν αφορούν τον πεζό. Είναι μόνο χρήσιμα για να κρατούν σε απόσταση τα αυτοκίνητα από τους τοίχους» επισημαίνει ο κ. Βλαστός. Επίσης τα οικοδομικά τετράγωνα είναι εμπόδια που εκτρέπουν την πορεία του πεζού από τη νοητή ευθεία που θα τον συνέδεε με τον προορισμό. Η Αθήνα έχει μικρά οικοδομικά τετράγωνα - το μέσο πλάτος τους είναι μόλις γύρω στα 55 μ. -, αν συγκριθεί με τον κάνναβο των 65 μ. Χ 245 μ. της Νέας Υόρκης. Παρ' όλα αυτά υπολογίστηκε, με βάση έναν αριθμό τυχαίων διαδρομών στην Αθήνα, ότι η τεθλασμένη κίνηση στην οποία υποχρεώνεται να κινείται ο πεζός επιβαρύνει τον χρόνο της διαδρομής του κατά 23%, ενώ τα διάφορα εμπόδια κατά 12% επιπλέον. Σύμφωνα πάντως με τους ερευνητές, ο τρόπος που περπατούν οι πεζοί «δείχνει ότι απειθαρχούν στους κανόνες, διότι προσπαθούν να διατηρούν σταθερή την κατεύθυνση του προορισμού τους και τη χρονική της συνέχεια». Τι μέλλει γενέσθαι... «Για να ενισχυθεί το περπάτημα, δεν αρκεί η βελτίωση της υποδομής και των συνθηκών που επικρατούν στον δρόμο. Πρέπει και να συμφέρει. Δηλαδή πρέπει να υπερτερεί σε πλεονεκτήματα από τους άλλους τρόπους για τη συγκεκριμένη μετακίνηση. Αυτό συνήθως συμβαίνει όταν προβλέπεται επίσκεψη πολλών διαφορετικών προορισμών που βρίσκονται σε μικρή απόσταση μεταξύ τους. Μόνο η πυκνή πόλη χαρακτηρίζεται από μικρές αποστάσεις μεταξύ των δραστηριοτήτων. Αυτή είναι που προσφέρει αυξημένες ευκαιρίες προσπέλασης» τονίζει ο κ. Βλαστός. Οι ερευνητές εκτιμούν ότι για να γίνει η πόλη βιώσιμη και φιλική στον πεζό χρειάζονται αποφασιστικές πολιτικές, οι οποίες πρέπει να περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: * Νέες πολεοδομήσεις με μικρότερα οικοδομικά τετράγωνα. «Η χαμηλή πυκνότητα διασταυρώσεων είναι αυτό που διευκολύνει το αυτοκίνητο. Ακριβώς το ανάποδο βολεύει τον πεζό». * Ανάμειξη και πύκνωση των δραστηριοτήτων, ώστε με την ίδια απόσταση περπατήματος να καλύπτονται όσο γίνεται περισσότεροι προορισμοί. * Διάτρηση με στοές των οικοδομικών τετραγώνων, ενίσχυση της πυκνότητας των δικτύων δημόσιας συγκοινωνίας και συστηματική μονοδρόμηση του δικτύου. Το ΒΗΜΑ, 04/03/2007
Την Τρίτη 27 Φεβρουαρίου, το απόγευμα, η Ιερά Μητρόπολη Νικαίας υποδέχθηκε στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου της Ιεράς Μητρόπολης Νίκαιας, τις προτάσεις που κατέθεσαν μαθητές της Τρίτης Τάξης του Γυμνασίου, για τα προβλήματα που δημιουργούν τα Μέσα Μετακίνησης και η αλόγιστη χρήση των αυτοκινήτων στην πόλη. Στην αρχή της εκδήλωσης, η οποία συντονίστηκε από το ecocity, απηύθηνε χαιρετισμό ο Πατήρ Τιμόθεος, Υπεύθυνος Γραφείου Νεότητας της Ιεράς Μητρόπολης Νίκαιας και παρευρέθησαν επίσης εκπρόσωποι Επιστημονικών Φορέων και Ιδρυμάτων. Η ομάδα που παρουσίασε τις προτάσεις της ήταν από το 11ο Γυμνάσιο Νίκαιας και αποτελούταν από τους μαθητές: Κοντό Α., Μπάμπαλη Χ., Τσαβασάρο Α., Γκιόκα Γ., Ροδάκη Α., Τσίπη Ε., Καρπουσίνα Κ. με συντονίστρια καθηγήτρια την κα Ρ. Τσελέντη. Οι ομάδες των μαθητών με την παρουσίαση της εργασίας και των προτάσεών τους λαμβάνουν μέρος στο διαγωνισμό της Εκστρατείας ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ Συνεισφορά στο Περιβάλλον στον οποίο συμμετέχουν Γυμνάσια από 28 πόλεις της χώρας. Στόχος της εκστρατείας είναι μέσα από την εργασία των μαθητών να τονωθεί η ευαισθητοποίηση των πολιτών για τη σωστή χρήση των Μέσων Μεταφοράς και τη μείωση εκπομπών που ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα και επηρεάζουν την υγεία. Συγκεκριμένα, ύστερα από έρευνα που έκαναν οι μαθητές στην περιοχή τους, παρουσίασαν τα προβλήματα που δημιουργούνται από τη μη συνετή χρήση των Μέσων Μεταφοράς και προσπάθησαν να δώσουν λύσεις. Τα αποτελέσματα των ερευνών αυτών, παρουσιάστηκαν μέσω οπτικοακουστικού υλικού, με τη χρήση βίντεο, ηλεκτρονικών παρουσιάσεων, ζωγραφικής, τραγουδιού, θεάτρο σκιών και ποίησης, αφού, κατά το στάδιο της προετοιμασίας τους, οι μαθητές ήταν ελεύθεροι να επιλέξουν οποιονδήποτε πρωτότυπο τρόπο εκείνοι επιθυμούσαν. Με το πέρας των εκδηλώσεων όλα τα έργα των διαγωνιζόμενων ομάδων θα εκτεθούν στον Αερολιμένα Αθηνών Ε. Βενιζέλος κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου 2007. Η εκδήλωση έτυχε θερμής υποδοχής από τους παρευρισκομένους και έδωσε τροφή για σκέψη και προβληματισμό καθώς και αφορμή για συζήτηση. Γι΄αυτό ακριβώς το λόγο, οι παρευρισκόμενοι, είχαν την ευκαιρία να θέσουν ερωτήσεις στους μαθητές στο τέλος της παρουσίασης. Η καλύτερη εργασία που θα επιλεγεί από τις Επιτροπές Αξιολόγησης θα οδηγήσει την ομάδα των νικητών με τον καθηγητή τους στις Βρυξέλλες στο Κοινοβούλιο. Επίσης οι τέσσερις ομάδες με το δημιουργικό τους ταλέντο στο θέατρο, τη μουσική, τα εικαστικά και την ηλεκτρονική έκφραση θα φιλοξενηθούν για επτά ημέρες στην περιβαλλοντική κατασκήνωση “ECOCAMP” στη Ροδέα Καλαβρύτων, που διοργανώνει το ecocity. Το πρόγραμμα τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, και του Υπουργείου Ανάπτυξης. Κύριος Χορηγός του προγράμματος είναι η ΤΟΥΟΤΑ, υποστηριχτές οι εταιρείες JET OIL, AEGEAN, ING και INFORM LYKOS και Χορηγοί Επικοινωνίαςοι εξής : Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, AUTOCAR, GALAXY FM, ΟΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ, Κ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ, SUPER AUTOCAR, OASIS Νίκαια, 27 Φεβρουαρίου 2007 Πληροφορίες: Δαούση Κωνσταντίνα,τηλ: 210 6196757, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Σελίδα 10 από 16

ΑΞΟΝΕΣ

  • ΑΕΡΑΣ
  • ΝΕΡΟ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
  • ΟΙΚΙΣΜΟΣ