priligy tablets buy priligy online dapoxetine purchase priligy pills dapoxetine tablets dapoxetine 60mg buy dapoxetine priligy online priligy 30mg priligy 30 mg dapoxetine 30mg dapoxetine priligy priligy 60 mg where can i buy dapoxetine dapoxetine dosage dapoxetine online priligy online pharmacy priligy uk buy dapoxetine online priligy dosage generic priligy priligy results buy priligy tablets dapoxetine price dapoxetine online pharmacy priligy dapoxetine buy where can i buy priligy dapoxetine pills where to buy priligy dapoxetine 30 priligy prescription buy dapoxetine 60mg priligy medicine dapoxetine online purchase priligy price buy priligy dapoxetine online priligy dapoxetine 30mg order priligy online where to buy dapoxetine priligy 30mg tablets dapoxetine uk where can i get priligy dapoxetine generic priligy effectiveness priligy 60 mg tablets dapoxetine 60 mg online priligy without prescription order priligy dapoxetine tablets 60 mg dapoxetine prescription where to get dapoxetine priligy dapoxetine 60mg dapoxetine drug viagra with dapoxetine dapoxetine 30 mg tablet priligy 60 mg price priligy pharmacy dapoxetine for sale priligy tabletes dapoxetine sildenafil where to get priligy priligy tablets uk dapoxetine effects order dapoxetine does priligy work dapoxetine order online dapoxetine alternative dapoxetine tablets price where to buy dapoxetine online cialis with dapoxetine dapoxetine tablets 30 mg dapoxetine tablets online sildenafil and dapoxetine priligy and viagra priligy drug priligy 30mg price priligy for sale priligy tab 30mg tadalafil dapoxetine dapoxetin bestellen premature ejeculation tablets priligy 60mg dapoxetine and sildenafil tablets priligy cost dapoxetine and sildenafil dapoxetine poxet 60 buy priligy cheap dapoxetine 30mg buy online priligy dapoxetina dapoxetine combination dapoxetine 90mg priligy 60 dapoxetine and viagra dapoxetin 60mg priligy pills for sale dapoxetine best price cheap priligy cialis and dapoxetine tadalafil and dapoxetine how to use dapoxetine priligy canada viagra and priligy dapoxetine usa cialis dapoxetine priligy and cialis together viagra dapoxetine dapoxetine pills for sale priligy and viagra combination generic priligy online priligy in usa sildenafil with dapoxetine cialis with dapoxetine review stop premature ejeculation priligy viagra dapoxetine and viagra together buy dapoxetine cheap priligy review uk buy generic priligy online how long does priligy last cialis last longer dapoxetine canada what is priligy priligy tablets review can you take priligy with viagra cialis plus dapoxetine dapoxetine and cialis together sildenafil dapoxetine combination priligy and viagra together dapoxetine and cialis tadalafil with dapoxetine online cialis priligy what is dapoxetine buy cheap priligy online can i take priligy with viagra generic dapoxetine online sildenafil dapoxetine tablets sildenafil and dapoxetine combination how to take priligy cialis and priligy together does dapoxetine work how to use dapoxetine tablets tadalafil dapoxetine combination dapoxetine 60 priligy combined with cialis tadalafil dapoxetine tablets cheap dapoxetine how to use dapoxetine and sildenafil tablets viagra priligy priligy usa do you need a prescription for priligy dapoxetine sildenafil combination priligy how long does it last what is dapoxetine and sildenafil tablets priligy cheap tadalafil and dapoxetine tablets sildenafil plus dapoxetine dapoxy 60 can priligy be taken with cialis dapoxetine and tadalafil dapoxetina 30mg dapoxetine for sale online dapoxetine vs viagra dapoxy 60 mg priligy 30 mg or 60 mg priligy cialis together priligy canada pharmacy sildenafil with 30mg of dapoxetine dapoxetin tablete can you take dapoxetine with viagra dapoxetine with sildenafil dapoxetine tadalafil combination dapoxetine and sildenafil tablets dosage dapoxetine and sildenafil combination tadalafil plus dapoxetine how to get priligy dapoxetine half life dapoxetine canadian pharmacy how long does priligy last for priligy dose priligy original dapoxetine sildenafil tablets ever long tablet benefits dapoxetin priligy last longer deutsch everlong dapoxetine original priligy online priligy buy online canada dapoxetine plus sildenafil sildenafil dapoxetine dosage does dapoxetine really work dapoxetine and sildenafil tab priligy canada where to buy priligy 30 mg 3 tablet priligy in canada priligy united states dapoxetine and sildenafil tablet ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
A-
 A 
A+
Open login
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Οι αντιπρόσωποι των κρατών μελών της ΕΕ κατέληξαν την περασμένη εβδομάδα σε συμφωνία για την αλλαγή σε βάρος και διαστάσεις, σχετικά με τους κανόνες που ισχύουν στις καμπίνες των φορτηγών.

Η προσωρινή συμφωνία θα οδηγήσει σε καθυστέρηση οκτώ ετών πριν επανασχεδιαστούν νόρμες για τις καμπίνες φορτηγών, που θα μπορούν να κινούνται στους δρόμους της Ευρώπης, ακόμη και αν οι σχεδιαστικές αλλαγές μπορούν να σώσουν εκατοντάδες ζωές και δισεκατομμύρια λίτρα καυσίμου ντίζελ.

Η πρόταση για την μεγάλη καθυστέρηση προήλθε από τη Γαλλία και τη Σουηδία, σε μια προσπάθειά τους να προστατεύσουν τους εθνικούς οργανισμούς παραγωγής φορτηγών όπως η Renault και η Volvo. Η θέση αυτή υιοθετήθηκε παρά την αντίθεση που υπήρξε από άλλες χώρες, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Δανία.

Σύμφωνα με την αρχική επιλογή, που είχε η Επιτροπή, το μέγιστο επιτρεπόμενο μήκος των θαλάμων των φορτηγών θα πρέπει να επεκταθεί, με τρόπο ώστε οι κατασκευαστές φορτηγών να καταθέσουν σωτήρια σχέδια, χωρίς την υποχρέωση άμεσης υλοποίησης, κάτι το οποίο το ψήφισε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Ο William Todts, ανώτερο στέλεχος πολιτικής, από το Ευρωπαϊκό Δίκτυο ΜΚΟ Transport & Environment, δήλωσε : «Η πρόταση για να καθυστερήσει οδηγία, που θα καταστήσει τα ευρωπαϊκά φορτηγά ασφαλέστερα και καθαρότερα, είναι παράλογη, αφού εμποδίζει εκείνους που θα είναι έτοιμοι να κάνουν το σωστό. Οι προσπάθειες της Γαλλίας, της Σουηδίας και οποιασδήποτε άλλης κυβέρνησης να στηρίξουν αυτή την καθυστέρηση, βάζουν τα συμφέροντα των κατασκευαστών τους πάνω από την ευημερία των πεζών και των ποδηλατών, των οποίων οι ζωές θα μπορούσαν να σωθούν.

Η συμφωνία προτάθηκε και προωθείται να υποβληθεί προς έγκριση στο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών στις 5 Ιουνίου.

Οι Υπουργοί Μεταφορών της Ευρώπης πρέπει να απορρίψουν οποιαδήποτε καθυστέρηση για ασφαλέστερα και καθαρότερα φορτηγά. Είναι αδιανόητο να σκεφτεί κανείς ότι θα μπορούσαν να βάλουν τις υπογραφές τους σε ένα έγγραφο, το οποίο θα σημαίνει υποβάθμιση της πρόληψης θανάτων στους δρόμους της Ευρώπης και υψηλότερους λογαριασμούς καυσίμων, με ανάλογες εκπομπές ρύπων και επηρεασμό της κλιματικής αλλαγής», κατέληξε ο Todts.

 

 

 

 

 

 

 

 

Η διατυπωμένη δέσμευση της Πολιτείας για την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου αποτελεί μια απάντηση στην ατολμία δεκαετιών για υλοποίηση ουσιαστικών παρεμβάσεων στην κεντρική περιοχή της πόλης, που θα βασίζεται στην απομάκρυνση των επιβατικών αυτοκινήτων και στην οργάνωση του χώρου με στόχο την ενίσχυση της βιώσιμης κινητικότητας και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην Αθήνα.

Όσο κι αν μια τέτοια προοπτική να φαντάζει πολυτελής για τα δεδομένα που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια, η Πολιτεία οφείλει να εξασφαλίσει την ουσιαστική εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου σχεδίου, του οποίου η πεζοδρόμηση της Πανεπιστήμιου θα αποτελεί βασικό συστατικό.

Από την άποψη της συγκοινωνιακής λειτουργίας, οι επιπτώσεις από την υλοποίηση του έργου θα είναι σοβαρές. Για το λόγο αυτό θα πρέπει η συγκεκριμένη παρέμβαση να μην έχει αποσπασματικό χαρακτήρα, αλλά να αποτελέσει ένα βήμα σε μια σειρά δράσεων, με συγκεκριμένο στόχο και ταυτότητα.

Αυτό προϋποθέτει τα εξής:

  •        Ολοκληρωμένο σχεδιασμό ανάπλασης σε συνδυασμό με αναμόρφωση της λειτουργίας του συγκοινωνιακού συστήματος σε μια πολύ ευρύτερη περιοχή από αυτή της επέμβασης, που να εξυπηρετεί τους σκοπούς της και να έχει ξεκάθαρο στόχο και στάδια υλοποίησης. Αυτό έχει ήδη ολοκληρωθεί στην ευρύτερη περιοχή του έργου, γεγονός που εξασφαλίζει την οργανωμένη λειτουργία του έργου, τόσο στη φάση της κατασκευής του, που αποτελεί ουσιαστικό στοιχείο μετάβασης από τη σημερινή λειτουργία στο τελικό έργο, όσο και στη απόδοση στην κυκλοφορία της τελικής λειτουργίας.
  •        Ένταξη του έργου της Πανεπιστημίου σε ένα σχέδιο περαιτέρω αναπλάσεων (πεζοδρόμηση Βασ. Όλγας, κτλ.) 
Η Πολιτεία οφείλει να αξιοποιήσει την ευκαιρία της υλοποίησης του έργου της Πανεπιστημίου εντάσσοντάς το σε ένα ευρύτερο πλαίσιο επεμβάσεων για την κεντρική περιοχή της πόλης. Οι επεμβάσεις αυτές οφείλουν να κινούνται στις κατευθύνσεις:
  •      Της περαιτέρω επέκτασης των μέσων σταθερής τροχιάς (επέκταση του Τραμ προς Πατήσια), με στόχο την κάλυψη ενός πληρέστερου δικτύου που θα «καταλάβει» ζωτικό χώρο από την οδική κυκλοφορία αποδίδοντάς το στα ΜΜΜ
  •       Του σχεδιασμού και υλοποίησης ενός σχεδίου διαχείρισης της λειτουργίας των παρεμβάσεων και έργων αυτών. Ο σχεδιασμός αυτός καταρχή πρέπει να θέσει το πλαίσιο οργάνωσης της στάθμευσης στην κεντρική περιοχή της πόλης, με βασικό εργαλείο την ελεγχόμενη στάθμευσης (εξασφάλιση θέσεων για κατοίκους και επιβάρυνση στη χρήση θέσεων από επισκέπτες, με βάση τις ανάγκες κάθε γειτονιάς) και στη συνέχεια να εξασφαλίσει τον απαραίτητο χώρο στους πεζούς (προτεραιότητα) και σε άλλες ομάδες ευάλωτων χρηστών, όπως οι ποδηλάτες. Οι πρακτικές είναι προφανείς και παγκοσμίως γνωστές, «καθαρίζοντας» τα υφιστάμενα πεζοδρόμια από τα πλείστα εμπόδια που ήδη έχουν και επεκτείνοντάς τα, σε βάρος των λωρίδων κυκλοφορίας ή της σημερινής ανεξέλεγκτης στάθμευσης.
  •       Εφαρμογή των δράσεων αυτών σε συνδυασμό με την υλοποίηση ενός Γενικού Σχεδίου Μεταφορών για την Αττική, όπως αυτό που έχει ήδη ολοκληρωθεί από τον ΟΑΣΑ το 2009, το οποίο έχει μελετήσει, κοστολογήσει και αξιολογήσει συγκεκριμένες λύσεις και προτάσεις με χαμηλού κόστους μέτρα.
  •        Απόλυτα επιτυχημένο συντονισμό στη φάση υλοποίησης των έργων, ώστε να ελαχιστοποιηθούν τα προβλήματα που μπορεί να ανακύψουν και θα απαιτούν επίλυση, κάτι που με βεβαιότητα θα επιβαρύνει το κόστος και το χρόνο ολοκλήρωσης του έργου. 
Το Κονσόρτσιουμ Έρευνας Μεταφορών και Εκπαίδευσης της Πολιτείας Όρεγκον των ΗΠΑ (OTREC) εξέδωσε μια παρουσίαση για ηλεκτρικά ποδήλατα (e-bikes) στην οποία περιλαμβάνονται ενδιαφέροντα στοιχεία για αυτό το πράσινο μέσο μετακίνησης.
Τα κυριότερα από αυτά είναι:
1. Η μετατροπή ενός ποδηλάτου σε ηλεκτρικό είναι (ελαφρώς) συνηθέστερη από την αγορά ενός καινούργιου e-bike. Σύμφωνα με την έρευνα του OTREC, το 48% των κατόχων ηλεκτρικού ποδηλάτου στις ΗΠΑ το αγόρασαν, ενώ το 52% έκανε μετατροπή στο συμβατικό του προσθέτοντας κινητήρα και μπαταρίες (στις περισσότερες των περιπτώσεων επρόκειτο για mountain bike).
Οι μετατροπές σε ηλεκτρικά ποδήλατα είναι φθηνότερες από τις νέες αγορές, αλλά όχι πάντα. Το 70% των μετατροπών και το 46% των νέων αγορών κόστισαν 1000 Ευρώ ή λιγότερα (1500 δολάρια).
3. Τα ηλεκτρικά ποδήλατα επιλέγονται πολύ αποτελεσματικά υποκατάστατα του αυτοκινήτου για την πραγματοποίηση μικρών διαδρομών. Ωστόσο, η επιλογή ηλεκτρικού ποδηλάτου γίνεται ακόμα για λόγους υγείας, άνεσης και δυνατοτήτων.
4. Τα ηλεκτρικά ποδήλατα μετατρέπουν τους κατόχους τους σε συχνούς, καθημερινούς ποδηλάτες. Το 55% των ποδηλατών καβάλαγε το συμβατικό τους ποδήλατο εβδομαδιαίως ή ημερησίως πριν την αγορά. Μετά την αγορά το ποσοστό εκτινάχθηκε στο 93%.
5. Το συνηθέστερο παράπονο για τα ηλεκτρονικά ποδήλατα αφορά στο βάρος τους, με το 26% των συμμετεχόντων στην έρευνα να το κατονομάζουν ως μειονέκτημα. Το μειονέκτημα αυτό αναμένεται να βελτιωθεί μαζί με την τεχνολογία των μπαταριών.
Οι σχεδιαστές Thierry Boltz και Claude Saos, λάτρεις του ποδηλάτου, αποφάσισαν να κατασκευάσουν το δίτροχο των ονείρων τους. Δημιούργησαν το WOOD.b,  ένα ποδήλατο που συνδυάζει ένα υπέροχο ξύλινο πλαίσιο με τα στάνταρ χαλύβδινα εξαρτήματα, κάνοντας τα ωραιότερα δίτροχα του πλανήτη να υποκλίνονται στο καλό του γούστο. Οι σχεδιαστές από τι Στρασβούργο, βάλθηκαν να κάνουν ένα ποδήλατο με τα αγαπημένα τους υλικά, το ξύλο, το δέρμα και τον χάλυβα, σχεδιάζοντας ωστόσο κάτι που δεν θα μοιάζει στον ανταγωνισμό
Όπως ανέφερε ο Saos, η πρόκληση ήταν να κατασκευαστεί ένα ασφαλές δίτροχο που θα συνδύαζε τον πρωτοποριακό ξύλινο σχεδιασμό με εξαρτήματα που μπορεί να βρει ο κάτοχος στην αγορά, ώστε να είναι και λειτουργικό Το τελικό προϊόν αντλεί την έμπνευσή του από τη σκανδιναβική επιπλοποιία αλλά και τα ιταλικά αυτοκίνητα της δεκαετίας του '30 και του '40, Το ποδήλατο είναι διαθέσιμο άμεσα και το WOOD.b θα παραδίδεται στον ιδιοκτήτη του όπως ακριβώς το ονειρεύτηκε. Για το πλαίσιο υπάρχουν 6 επιλογές ξύλου, ενώ για τα χαλύβδινα μέλη ο αγοραστής έχει περισσότερες από 18 χρωματικές επιλογές
Το ποδήλατο με το όμορφο design διατίθεται με τιμή που ξεπερνά τα 2.500 ευρώ, κάνοντάς το απαγορευτικό για τους περισσότερους.  
 
Σελίδα 2 από 16

ΑΞΟΝΕΣ

  • ΑΕΡΑΣ
  • ΝΕΡΟ
  • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
  • ΟΙΚΙΣΜΟΣ